不管哪個年代.不管哪個年紀.
女人心中永遠住著一個愛作夢的女孩!


小那我當然也不例外.
確切一點兒說.
在我內心深處.
有一塊始終不想長大的地方.
叫做赤子之心.


我不否認我在成人的外表下.仍有顆不願長大的內心.
在歷經社會現實和殘酷真相之下.仍舊有個充滿期盼的乾淨靈魂.


我想就算將來我成了個雞皮鶴髮.齒搖鬆動.老態龍鍾的老人.
你仍舊會在我的笑容和眼神中.看到屬於"女孩"才有的光彩.


女孩對許多事物都存在一份天真單純的渴望和夢想.
就算白天的我們再怎麼成熟世故社會化.夜蘭人靜時
那個內心深處的女孩還是會精力旺盛的跑出來!


女孩愛作夢.當然也愛浪漫.
在這個什麼都市儈化的社會裡.
浪漫成了一種難能可貴的存在!


我的浪漫不需要大排場.不需要紅地毯.不需要白花瓣.
不需要名牌跑車.不需要要價不斐的高級大餐.....


我喜歡的浪漫很簡單.氣氛到就行!


所以只是簡單的依偎在山頂看著星光
在空曠的海灘放著絢爛煙火和仙女棒
在喧囂吵雜的活動人群中忘情的相擁....


而我最喜歡也最有感覺的浪漫是.與對方一同舉杯.啜飲小酒
然後在微醺的燭光搖曳中.兩個人戚身相擁.隨著音樂...


緩緩起舞.旋轉!


不需任何言語.只要彼此交換著堅定的眼神____


在這一刻.地球彷彿停止轉動.時間的流沙悄然靜止
萬物包圍著我們.而我和你.我們眼中卻只有彼此!


我們被愛包圍著.愛包圍著我們!
然後我可以堅定毫不遲疑的告訴全世界____


有你的地方.就是天堂!!











Many nights we prayed, with no proof anyone could hear
In our hearts a hopeful song, we barely understood
Now we are not afraid, although we know there\'s much to fear
We were moving mountains long before we knew we could

There can be miracles, when you believe
Though hope is frail, it\'s hard to kill
Who knows what miracles, you can achieve,
When you believe, somehow you will
You will when you believe


In this time of fear, when prayer so often proves in vain
Hope seems like the summer birds, too swiftly flown away
Yet now I\'m standing here, my heart so full I can\'t explain
Seeking faith and speaking words, I\'d never thought I\'d say

There can be miracles, when you believe (When you believe)
Though hope is frail, it\'s hard to kill
Who knows what miracles, you can achieve (You can achieve)
When you believe, somehow you will
You will when you believe

They don\'t always happen when you ask
And it\'s easy to give in to your fear
But when you\'re blinded by your pain
Can\'t see your way safe through the rain
A small but still resilient voice
Says help is very near

There can be miracles (miracles)
When you believe (When you believe)
Though hope is frail
It\'s hard to kill
Who knows what miracles
You can achieve (You can achieve)
When you believe
Somehow you will
You will when you believe
You will when you believe
You will when you believe
Just believe, just believe
You will when you believe 



多少個夜晚我們在祈禱.不能證明有人能聽到
我們心中的希望之歌.自己也不能理解
現在我們並不害怕. 雖然我們知道未來有許多艱難險阻
在我們並不知道自己能夠的時候.我們其實已經完成了偉大

奇跡將會出現, 只要你肯相信
希望雖然渺茫, 卻不可磨滅

誰能知道你會創造怎樣的奇跡

只要你肯相信, 你就能
只要你肯相信,你就能創造奇跡

在害怕的時候, 當祈禱變得蒼白無力

希望就像夏日裏的鳥兒, 悄然飛逝
現在我佇立於此, 心中充滿無限莫名的希望
尋找真理和說出諾言.我從未想過我會這麼說

奇跡會出現, 只要你相信 (只要你相信)

儘管希望渺茫, 卻難以抹殺
沒人知道你是否會創造奇跡 (創造奇蹟)
只要你相信你就會得到
只要相信你就會得到

在你祈求的時候,奇跡卻不總是出現

它很容易就因害怕而消失
但當你因為痛心而盲目的時候
你看不清你的路,你穿不過大雨
一個微小但卻堅韌的聲音
告訴你希望已經很近了

奇跡會出現, 只要你相信 (只要你相信)

儘管希望渺茫, 卻難以抹殺
沒人知道你是否會創造奇跡 (創造奇蹟)
只要你相信你就會得到
只要相信你就會得到

arrow
arrow
    全站熱搜

    蓮娜VS蓮小娜 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()